Re: [LOKALT] Debian cd - Er der en der gider at tage en skive med på mandag

Den Sun, 02 Mar 2003 01:10:38 +0100, skrev Mikkel Mondrup Kristensen:

> Skal det bare være til netinstall cd eller skal det hele installeres
> fra cd ?

Aner det ikke. Men jeg tror at det skal være en netinstall, da jeg godt
vil holde det på et minimum - selve installationen.

Morten
--
"Some people have told me they don't think a fat penguin really embodies
the grace  of Linux, which just tells me they have never seen a angry