Re: [LOCALE] DSDO building-scripts

Martin Schlander wrote:

> En gut forsøger at rejse en debat om Hunspell på openSUSEs lister. Fedora
> er åbenbart igang med at forsøge at standardisere omkring hunspell. Dette
> har naturligvis nogle perspektiver ifht. debatten om DSDO og
> Stavekontrolden.
>
> http://lists.opensuse.org/opensuse-factory/2008-01/msg00156.html

Nu mener jeg i øvrigt at have fundet frem til at KDE4 som standard
bruger "Enchant", som er et abstraktionslag fra Freedesktop.org, der
understøtter og foretrækker hunspell.

Det var ret afgørende for min personlige opbakning til stavekontrolden og
hunspell :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]