Re: [LOCALE] Tegnkodning

Jørgen Heesche skrev:

> I DR nyheder i RSS bruges sådanne koder i subject.
> Eks.:   SF: Sådan får Ritt billige boliger
> Thunderbird oversætter IKKE  til:   SF: Sådan får Ritt billige boliger

Det kunne godt være en fejl i Thunderbird.  Bruger XML/RSS ikke
omtrent de samme tegnkodningsregler som HTML?

Jacob (der er for doven til at slå op i RSS-specifikationerne)
--
»Læs dog de andre indlæg og svar før du spørger.«
 -- Bertel Lund Hansen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]