Re: [LOCALE] Re: UTF-8 vs ISO-8859-1 i Thunderbird

On Thu, 10 Aug 2006 14:31:55 +0200
Jacob wrote:

> Problemet er nok at Thunderbird (eller X) skal sættes til at bruge det
> samme skriftsnit til begge tegnkodninger.

Det er ikke muligt at forlange at alle mail er kodet i samme subset
af internationale tegn. Derfor anbefaler jeg sylpeed mail, som jeg
er sikker på kan finde ud af det.

Thunderbird burde så vidt jeg ved også kunne køre utf-8 uden support
fra OS-environment.

Efter min mening burde man forlange at applikationer kan køre unicode
uden support fra underliggende OS, idet man ellers fjerner sig meget
langt fra ideen om et "åbent system".

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]