Re: [LOCALE] Gyldendals røde ordbøger i Linux

On Fri, 29 Oct 2004 12:15:30 +0200 (MEST)
Martin Leopold <sslug@sslug> wrote:

> Hejsa.
> Jeg har fået Gyldendals røde ordbøger forærende og dem kunne jeg godt
> tænke mig at bruge i Linux - er der nogen der har hørt om det kan lade
> sig gøre?
>
> Jeg forstiller mig at man, i stil med andre ordbøger, kan bryde det
> format de ligger i og kopiere dem over i et format af eget valg.
> Nudansk ordbog ligger i en Access database, som nemt lader sig bryde,
> hvis jeg er heldig er det ligeså nemt med de røde, men jeg vil gerne
> være lidt mere sikker inden jeg bryder plomberingen.

> [...]

uden at være sikker, så mener jeg at det format den ligger i er det som
bruges som standard i delphi programmer. Kan desværre ikke lige huske
hvad det hedder.

--
   Kim Schulz   | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
 Geek by nature |