Re: [LOCALE] DSDO-TJEK - email baseret korrektursystem.

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Jeg har tænkt på præcis det samme i dag. Er begyndt at abonnere på
> ord, men orker fx. ikke læse korrektur, når jeg skal til Rom og
> USA. Her ville det være rart selv at kunne styre mængden.

Du kan bare lade dem ligge til du kommer hjem, og sidder og venter på en
fodboldkamp. Der er ikke nogen der holder øje med om den sending du
returnerer er en du modtog for tre måneder siden.

Ellers er det bare at droppe en notits til sparre om at man gerne vil af
en uges tid, det mener jeg han har gjort for folk før.

.Henrik

--
"Done. For future reference - don't anybody else try to send patches as
vi scripts, please. Yes, it's manly, but let's face it, so is