Re: [LOCALE] DSDO-TJEK - email baseret korrektursystem.

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Var det ikke muligt at email-korrektursystemet blev udvidet så man
> kunne requeste et batch ord som man kunne læse korrektur på..

Jeg har tænkt på præcis det samme i dag. Er begyndt at abonnere på
ord, men orker fx. ikke læse korrektur, når jeg skal til Rom og
USA. Her ville det være rart selv at kunne styre mængden.

-j

--
Area51
- A techno-enthusiastic trip with a babylonic blog in Danish and English.