Re: [LOCALE] DSDO-TJEK - email baseret korrektursystem.

Jesper Krogh skrev:

> Hvis jeg kan afsætte resourcer til det.. er det så muligt
> eller er det en opgave der "hænger" på dig?

Da kritiske dele af systemet p.t. kører på min konto på en
af Niels Bohr Institutets maskiner, vil det nok gøre opgaven
lidt større, hvis der er en anden der skal tage sige af den.

Men jeg burde i øvrigt tage mig sammen til at flytte det
hele over på Tyge.

Jacob
--
»Debian virker og livet er ikke lenger så "spennende".«
                                              -- Jim Oksvold