Re: [LOCALE] Ord med bindestreg.

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Jo, men hvis der er en der vælger at skrive langturs-trafikken, vil
> aspell, ispell, ooo så ikke selv slå de 2 ord op individuelt?

Ispell er instrueret til at opfatte - som et bogstav på dansk (rent
faktisk tror ispell at - er en stor ', men det er en teknisk detalje).

Ordlisterne til OOo er så vidt jeg har forstået baseret på
ispell-listerne så jeg vil tro OOo også opfatter - som et bogstav.

Jeg ved ikke med sikkerhed hvad aspell gør, men jeg forestiller mig den
gør det samme.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!