Re: [LOCALE] svendsen, poulsen?

Anders Bo Rasmussen skrev:

> Er vi begyndt at hive ord ind, fra et nyt sted eller er
> det bare et tilfælde at almindelige danske efternavn
> dukker op nu med samme stavefejl?

Det skyldes nok en lille tanketorsk, da jeg justerede
prioriteringen af hvilke ord der skal læses korrektur på
først.  Prioriteringen er baseret på en frekvensordbog, hvor
alle ordene er konverteret til små bogstaver, så for tiden
ser vi vist ingen store bogstaver i korrekturbeskederne.
Det er en kendt fejl fra gamle dage at vi har en del
egennavne med i ordlisten skrevet med småt, og med den
nuværende prioritering af korrekturlæsningen kommer de
hyppigst forekommende af dem længere frem i køen.

Jacob
--
Rent-a-Minion Inc. Because good help is so hard to find.