Re: [LOCALE] http://da.speling.org/fejlmelding/

I sslug.locale, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Den findes allerede på
> <http://da.speling.org/dokumentation/om_at_tilf%F8je_ord>.

Yeps, men her var det nu den webbaserede løsning jeg snakkede om.

Den virker ikke, hvis jeg ikke kan sende email grundet:
action="mailto:sslug@sslug";
Hvis det var noget POST/GET noget med lidt på serveren der sendte
mailen, så var ville det ikke være afhængigt af min browseropsætning.

Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.