Re: [LOCALE] http://da.speling.org/fejlmelding/

Janus Sandsgaard skrev:

> Jeg tænke på, om vi måske kan gøre fejl-meldingsiden mere
> overskuelig?

Jeg har prøvet at følge nogle af dine forslag.

> - Desuden er det måske mere brugervenligt at felterne til
>   navn og mailadresse står længere oppe; ellers kan man
>   let overse det i "Ord der mangler i ordlisten",

Jeg mindes ikke at der har været nogen der har undladt at
udfylde felterne til navn og e-post-adresse.  Og da de ikke
er obligatoriske at udfylde, så synes jeg det er i orden (og
mest logisk) fortsat at have dem til sidst.

Jacob
--
http://jacob.sparre.dk/LEGO/Transport/Fly/Colibri/
                            Byggevejledning til et LEGO-fly.