faret vild på da.speling.org

Jeg kom på vildspor da jeg ville skrive mig på det "e-postbaserede
korrekturlæsningssystem" på speling org. Tror der er en fejl:

Når jeg fra indgangssiden trykker på linket "vores e-postbaserede
korrekturlæsningssystem". kommer jeg til

        http://da.speling.org/dokumentation/om_at_tilføje_ord

med en tekst "Om at tilføje ord til ordlisten" med en beskirivelse af
ordlistens interne format.

-j

--
Area51