Re: [LOCALE] HSDGs engelsk/danske edb-ordliste

Mogens Jæger skrev:

> Don't turn off the lamp after leaving the frontend.

> Undlad at slukke for lampen, ved afslutningen af brugerfladen.

Glimrende oversættelse.  Det giver god mening.  Jeg ville
muligvis simplificere teksten en anelse mere og bare
det handler om hvad der sker når de logger ud af KDE:

  »Undlad at slukke lampen, når programmet afsluttes.«

Jacob
--
"Science is like sex: sometimes something useful comes out,
 but that is not the reason we are doing it"