Re: [LOCALE] Effektivisering af ordlistetjek

Henrik Christian Grove skrev:

> For at forhøje værdien af korrekturlæsningen på DSDO har
> de ord Jacob dagligt sender ud i sine [DSDO-TJEK], været
> udvalgt fra en pulje med cirka 90.000 ord der alle
> forekommer mindst 2 gange i korpus 90.

Jeg har vist ikke været helt præcis, da jeg forklarede
Henrik, hvad det er jeg har gjort for at øge nytteværdien af
korrekturlæsningen.  Det kun ordfrekvensdataene der kommer
fra Korpus-90.  Det er stadig kun ord vi selv har indsamlet
i DSDO-projektet, der bliver læst korrektur på.  Lige nu
fokuserer vi bare på dem der (ifølge Korpus-90) mest hyppige
i dansk tekst.

Jeg kan i øvrigt bekræfte at det er et nyttigt værktøj
Henrik har lavet til os.

Jacob
--
from DoD Directive 2000.12

"DEFINITIONS
(...)
 18. Terrorism.  The calculated use of violence or threat of
 violence to inculcate fear; intended to coerce or to
 intimidate governments or societies in the pursuit of goals
 that are generally political, religious, or ideological."