Re: [LOCALE] Effektivisering af ordlistetjek

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> For at forhøje værdien af korrekturlæsningen på DSDO har de ord Jacob
> dagligt sender ud i sine [DSDO-TJEK], været udvalgt fra en pulje med

Her er 'siden den 28. marts' faldet ud lige inden kommaet.

> cirka 90.000 ord der alle forekommer mindst 2 gange i korpus 90. Det
> skulle betyde at vi primært får kommentarer ind til hyppigt brugte ord,
> og dermed kommer til at mangle færre hyppigt benyttede ord.

Jeg burde måske også præcise at det stadig kun er ord vi havde i
ordlisten.

> Læs mere på
>   http://www.sslug.dk/~grove/dte

Som man kan læse, vil jeg gerne gettext-ifisere programmet, er der nogen
der kan pege på en god guide til gettext-ifisering af perl-programmer?

.Henrik

--
"Jeg kan godt se at med Gentoo som alternativet, så kan Windows ikke
være så slemt."					-- Jacob Sparre Andersen