Re: [LOCALE] OOoDic Autopilot

Janus Sandsgaard skrev:

> Iflg. pressemeddelelsen om OOO1.1.1 hedder det, at
>
>      "the OOoDic Autopilot which allows a user to download
>      automatically any one of 87 spelling, hyphenation and
>      thesaurus dictionaries."
>
> Nogen der har prøvet funktionen?

Det kan jeg ikke svare på.

> Indebærer den, at man kan sætte OOo til selv at hente
> nyeste udgave af DSDO fra speling.org?

Det formoder jeg.  Jeg har i det mindste samarbejdet med
OOo-projektet om at offentliggøre DSDO i en helt speciel
form af hensyn til nogle af deres installationssystemer.

Jacob
--
Michael: »Vi har en 100-årig tradition for at centrere titler«
Hans:    »Ikke hjemme hos mig«