Re: [LOCALE] Ide til at hente nye ord til DSDO

Jesper Krogh skrev:

> Er der understøttelse for noget sådan i OOo, ispell,
> aspell?

Myspell (brugt i OOo og Mozilla) kan delvist udnytte den
type data.  Desværre kun på bogstavniveau og ikke på
ordniveau.

Og jeg regner med at enten Aspell eller et eller andet andet
system inden længe kan bruge dataene på ordniveau.  Og når
det ikke er så svært at få fat på dem, så er det jo dumt
ikke at gøre det.

Jacob
--
»Krøniken er fiktion, Fogh Rasmussen er virkelighed,
 ikke omvendt - vi beklager fejlen«            (fra Egoland)