Re: [LOCALE] Ide til at hente nye ord til DSDO

Jesper Krogh skrev:

> Optællingen af hyppigheder var vist tiltænkt det formål at
> hvis 3 forskellige rapporter mener at et ord findes, så
> kommer det med ellers ikke. ( Og der så efterfølgende
> læses manuelt kontrol )

Jeg ved godt at det var dit og Janus' formål med at tælle
op, hvormange forskellige dokumenter ordene forekommer i.

Det jeg er interesseret i er ordenes hyppigheder indenfor de
enkelte dokumenter, da det potentielt kan bruges til at
forbedre stavekontrollens evne til at gætte hvilket ord folk
egentlig ville skrive.

Jacob
--
     My brain needs a "back" button so I can