Re: [LOCALE] [Fwd: [da-dev] Ide til at hente nye ord til DSDO (var: Re: [da-dev] Ordbog i OpenOffice.org 1.1.1 build 21)]

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Jo, men vi skal da op på 3 eller allermindst 2 for ved 1 er vi jo
> 100% sikker på at få alle stavefejlene med.

Klart nok.

Lad os bare fastlægge den til tre. Hvis jeg skal tage samtlige
rapporter fra Akademisk Opgavebank med, kommer der af praktiske
årsager til at optræde dubletter (vi er skiftet fra et gammelt,
statisk site til et nyt dynamisk og overgangen er ikke 100 pct på
plads). Jeg skal nok være en god redaktør af den liste, vi får ud af
dit script. Hvor lang tid tror du det tager at skrive det? Er det
svært at pille PostScript-ord/tags fra?

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia