Re: [LOCALE] [Fwd: [da-dev] Ide til at hente nye ord til DSDO (var: Re: [da-dev] Ordbog i OpenOffice.org 1.1.1 build 21)]

> Når dataene nu kommer fra et sted som Akademisk Opgavebank, så er
> det nok også en god idé at bruge "CATEGORY"-feltet til at angive
> hvilket fag ordet tilhører, hvis det ikke er et generelt anvendt
> ord.

Jeg gætter forsigtigt på, at ordene er forholdsvis generelle, og ikke
som sådan er fag-specifikke. Men jeg kigger gerne på det, når vi har
et udtræk. Under alle omstændigheder skal jeg nok læse korrektur på
ordene fra Akademisk Opgavebank.

Fortæl gerne lidt mere om "CATEGORY"-felte. Hvilke fag-katagorier
findes der?

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia