Re: [LOCALE] [Fwd: [da-dev] Ide til at hente nye ord til DSDO (var: Re: [da-dev] Ordbog i OpenOffice.org 1.1.1 build 21)]

I sslug.locale, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Oplysninger om ordklasse og betydning er ikke et krav for at
>  kunne føje ord til ordlisten.  De eneste felter der er
>  obligatoriske er "WORD", "STATUS" og "EDITOR".
>
>  Når dataene nu kommer fra et sted som Akademisk Opgavebank,
>  så er det nok også en god idé at bruge "CATEGORY"-feltet til
>  at angive hvilket fag ordet tilhører, hvis det ikke er et
>  generelt anvendt ord.

Er der en beskrivelse af det format jeg skal generere outputtet i et
eller andet sted? Eller er det bare:
WORD: <ordet>
STATUS: God
EDITOR: OOo-autogenererede

Eller hur?

>  Det ville også være fint med optællinger af ordhyppigheder,
>  men der mangler vist endnu et par detaljer i
>  infrastrukturen, for at vi kan indsamle ordhyppigheder.
>  Når de er på plads regner jeg med at vi bruger feltet
>  "FREQUENCY" til antallet af forekomster og feltet "SOURCE"
>  til at angive hvilket dokument optællingen er fra.

Optællingen af hyppigheder var vist tiltænkt det formål at hvis 3
forskellige rapporter mener at et ord findes, så kommer det med ellers
ikke. ( Og der så efterfølgende læses manuelt kontrol )

Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.