Re: [LOCALE] Stavekontrol i Mozilla

> Jo.

> Der kunne jeg ikke finde nogen dokumentation af det format
> som Mozillas stavekontrolprogram bruger.

Jeg har lige hentet 0.1-versionen af den danske ordbog, som
installerede ganske smertefrit i Mozilla 1.6.

Nu ved jeg ikke hvem der har lavet den, men den har nogen interessante
forslag:

Nyhedsgrupper -> nyheds grupper
oprettes -> operettes
Oprettelsesprocessen -> to ord
opfat -> opsat
debatteknik -> to ord
diskussionsperioden -> to ord
Opretholder -> opretholde
sendes -> isendes (og en række forslag)

og så videre.  Det ser ud til der er mange ord den ikke kender, og at
den er glad for at dele ord på engelsk maner.

Er der nogen her der ved hvem der har lavet den?
--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn