Re: [LOCALE] Hjælp med oversættelse ønskes!

Michael Schmidt skrev:
Sun, 21 Mar 2004 21:45:12 +0100, Mogens Jæger <sslug@sslug> skrev:

Hej alle
Håber at kunne få lidt (meget) hjælp med fordanskningen af gimp-print.
Jeg tillader mig at liste dem jeg mangler (afledte af disse er der selvfølgelig også), og hvis I så bare kan svare på en eller nogle af dem, vil det være en stor hjælp.
Jeg har forsøgt at finde dem i programmet - altså 'i brugs sammenhæng' - uden det store held.

Read from printer timed out
Læsning fra printer løb tidsmæssigt ud - lyder dumt, men vel dækkende???

Hvad med: "overskred tidsfrist"
Eller "Læsning fra printeren overskred tidsgrænsen"

Gunner
--
Aktiv i projektet Gnuskole http://www.gnuskole.dk