Re: [LOCALE] Orddeling i OOo?

Stefan Ekman skrev:

> Det är betydligt mindre skillnad dock... bara några rader,
> inte själva reglerna.

Så det kan klares rent maskinelt?  Det lyder lidt smartere
end Myspell.

> Vet ej, men jag klarade det helt utan kunskaper genom att
> använda den svenska som ingår i TeX distron.

Der er bare ikke nogen færøsk orddelingsfil til TeX.  Jeg er
ikke kommet så langt endnu.

> Hmm, någon skillnad nu?

Ja.  Nu ser det ud til at være i orden.

Jacob
--
»hvis ikke engang statens embedsmænd kan overskue et område
 med patenter - HVORDAN I HEDE HULE HELVEDE SKAL VI ANDRE SÅ