Re: [LOCALE] Orddeling i OOo?

tor 2004-03-18 klockan 10.02 skrev Jacob Sparre Andersen:

> Så det er ligesom med stavekontrollen?  Lav først noget til
> et bedre program og konvertér det så til OOo-format?  :-(

Det är betydligt mindre skillnad dock... bara några rader, inte själva
reglerna.

> Men hvor kan jeg så lære om at lave orddelingsfiler til TeX?

Vet ej, men jag klarade det helt utan kunskaper genom att använda den
svenska som ingår i TeX distron.

> PS: Stefan, dit postprogram glemmer tilsyneladende at fortælle hvilken
>     tegnkodning det bruger.

Hmm, någon skillnad nu? Det är Ximian Evolution och jag testade att gå
in och ändra vilken teckenkodning, men det kanske inte påverkar om den
säger något om det.

Ha det!

/Stefan