Re: [LOCALE] Orddeling i OOo?

Stefan Ekman skrev:

> Du behöver bara göra små förändringar i TeX
> avstavningsfil. En beskrivning finns på:
>
> http://lingucomponent.openoffice.org/hyphenator.html

Så det er ligesom med stavekontrollen?  Lav først noget til
et bedre program og konvertér det så til OOo-format?  :-(

Men hvor kan jeg så lære om at lave orddelingsfiler til TeX?

Jacob

PS: Stefan, dit postprogram glemmer tilsyneladende at fortælle hvilken
    tegnkodning det bruger.
--
»... det er ulækkert, at man selektivt vil tømme
 ulande/Østeuropa for velkvalificerede mennesker.«