Dokumentation for KDE

Ved Kelds og klids hjælp er der nu en side på klid, http://www.klid.dk/kde/da
der har hele kde's dokumentation. Det er nu oversat alt sammen, og jeg håber
det vil blive et godt sted at finde de programmer kde har at tilbyde.

De fleste skærmaftryk er fra den engelske udgave, og jeg kommer ikke til at
erstatte ret mange af dem dem med danske, så hvis der er nogen der har lyst
til at hjælpe med det, er der en opgave der. KDE's politik for øjeblikket er
at bruge keramik, og hvid baggrund til skærmaftryk for at få det til at se
professionelt ud, jeg ved ikke hvor vigtigt vi skal mene dette er.
Jeg er naturligvis også interesseret i at høre om fejl. Oversættelserne er
lavet over en lang periode, så jeg ved ikke hvor konsistente de er.

Der mangler også lyde til adskillige programmer, og andre større sæt data
f.eks. automatisk tekstkomplettering og den slags.

Erik