Re: [LOCALE] De dunkle lokaler

Jørn Hedegaard Povlsen skrev:

> Ligeledes synes arbejdet bag "Den store danske ordliste"
> også at være ganske godt gemt.

Muligvis fordi det meste af det arbejde der reelt sker på
den for tiden sker på "sparre.crs4.it" (der normalt står bag
en meget afvisende dørvogter).

> På da.speling.org finder vi igen en engelsk side?

Kun hvis ens browser påstår at man ikke kan et ord dansk!

> Ordbogsprojektet. ( og det er det måske allerede?)  bør
> hurtigst muligt løsrives fra sslug.

Hvad mener du med det?  Der er ingen krav om at man skal
være medlem af SSLUG (eller læse "sslug.locale") for at være
med.

> Sslugs medlemmer er ikke sprogeksperter!

Generelt nej.

> Vi skal have nogle lingvistikker med.

Jeg ville nu foreslå nogle lingvistikere, men sådan er vi jo
så forskellige.  Og i øvrigt samarbejder Henrik, Peter og
jeg (det er vist stadig os der reelt kører Dsdo.-projektet)
en smule med CST.

Jacob
--
"ikke engang statens embedsmænd formår at sætte sig
 tilstrækkeligt ind i, om de ting de støtter udvikling af,