Re: [LOCALE] Instant messaging

On Thu, 10 Apr 2003 14:33:41 +0200 (CEST)
Ole Kofoed Hansen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg er i øjeblikket ved at skrive lidt til linuxbøgerne om instant
> messaging programmer, men jeg ville gerne have et dansk udtryk for
> "instant messaging". Desværre kan jeg ikke selv komme på noget.
>
> Alle ideer modtages med stor glæde.
>
> Med venlig hilsen

ideer som jeg ikke selv helt synes er gode, men de kan måske få andre
til at komme på noget bedre:

direkte kontakt
direkte besked
hurtig beskeder
samtale programmer
nærkontakt
kontakt mig

osv. osv.

--
Navn  : Kim Schulz      | The first sign of maturity is the discovery
Email : kim @ schulz.dk | that the volume knob also turns to  the left.