Re: [LOCALE] De dunkle lokaler

J Hedegaard Povlsen <sslug@sslug> writes:

> Slår man ind på www.openoffice.dk får man en
> side på engelsk? Er det fordi min mozilla af
> en eller ande grund foretrækker engelsk?

Jeg får en side med beskeden "Note: If you are seeing this instead of
the webpage you expected, it's most likely because the server is not yet
fully configured, or is under an upgrade. Come again tomorrow and your
usual content should be back.", og en masse reklameagtigt.

> Ligeledes synes arbejdet bag "Den store danske ordliste"
> også at være ganske godt gemt.
>
> På da.speling.org finder vi igen en engelsk side?

Jeg får en side på dansk. Det tyder på at du ikke har forklaret din
mozilla at du foretrækker dansk. Det gør du et eller andet sted i
Edit/Præferencer.

> der har
> ganske mange oplysninger omkring status, men absolut intet
> om hvordan man selv kan bidrage til projektet?

Det er fordi der i øjeblikket ikke rigtigt er nogen nem måde at bidrage
på. Det ændrer sig forhåbentlig snart.

Desuden var det i hvert fald engang lavet sådan at henvisningen til
webværltøjet til korrekturlæsning kun var på den dansksprogede side, ud
fra en antagelse om at folk der ville være interesserede havde forklaret
deres browser at de forstod dansk.

.Henrik

--
Det gode ved perl er at en Panodil tager hovedpinen når man har banket
hovedet ind i muren et par gange.		- citat Peter Makholm