Re: [LOCALE] Indkalde Dansk Sprognævn til etmøde?

Donald J. Axel skrev:

>   Skal vi indkalde Dansk Sprognævn til et møde?

Jeg ville nok være høflig og nøjes med at _invitere_ dem.

Og så har Dansk Sprognævn tilsyneladende en yderst begrænset
interesse for at tage nogle som helst hensyn til Linux og
Open Source.

Men du er velkommen til at prøve.  Og hvis det først bliver
den 10. eller 11. juni er der endda en rimelig chance for at
jeg kommer.

> Er der en her på listen, gerne Jacob, som ved, hvem man
> skal henvende sig til hos Dansk Sprognævn?

Du kan eventuelt prøve at skrive til Ole Ravnholt:

   http://da.speling.org/omtale/dsn-brev-20001006

> Om ikke andet bør de deltage i mødet, synes jeg. Det ville
> vel også være interessant for en dansker, som har tid og
> råd, men jeg ved ikke om vi kunne få råd og penge til at
> være observatører.

Hvorfor ikke søge Foreningen Fri Software om penge til at
betale et af SSLUG's skånske medlemmers billet til at tage
op og lære noget. - Mod at vi får et foredrag (f.eks. på
LTH) om nogle af de ting der blev omtalt på mødet.

Jacob
--
69 dage, 10 timer og 53 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061