kde på redhat

Jeg har ofte været meget sur på redhat, men jeg må sige de rpm'er for redhat
8.0 der er dukket op på ftp.kde.org er virkelig gode. Jeg ved ikke hvem der
har lavet dem, men vedkommende er vendt tilbage til at have en rpm for hver
modul, have jeg meget foretrækker. De er så gode at jeg ikke længere gider
kompilere selv. Det eneste problem er at kbabel ikke har database-støtte, men
med en fungerende qt3.1.2 er det trivielt selv at kompilere kbabel:
cvs co -r KDE_3_1_BRANCH kdesd
cd kdesdk
make -f Makefile.cvs
./configure
cd kbabel
make
su -c 'make install'
 Det andet problem er at man ikke kan spille mp3'er af ophavsretlige grunde,
men på freshrpms.net var der en rpm der får xmms til at virke.

Erik