Re: [LOCALE] GNU Gettext erfaringer søges

Ole Laursen skrev:

> Hvis xgettext ikke læser Ada, så fiks xgettext.

Jeg tvivler lidt på at Gettext-folkene vil synes om at
`xgettext` bliver afhængigt af ASIS.  Men jeg skal se på
det.

> Andet er der vel ikke at gøre ved det. :-) Men i øvrigt
> behøver du ikke indsætte det i en Ada-fil, du kan bare
> oprette en fil "dummy.c" og indsætte det der. Det er jo
> sådan set underordnet.

Er det så ikke lige så let at skrive sine ".pot"-filer i
hånden?

> Nej, det løser ikke et problem med forskellige betydninger
> af ord. Med "om det går" mente jeg dit spørgsmål om Glade,
> ikke det oprindelige problem.

Jamen jeg mente netop det oprindelige problem, men når man
programmerede brugergrænsefladen i GLADE.  GLADE i sig selv
er ikke noget problem.

Jacob
--
22 dage, 10 timer og 13 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061