Re: [LOCALE] sv ispell

Jonas Bosson skrev:

> Jag saknar några finesser i ispell som sammansatta ord,
> som nu stöds i myspell. Kevin B. Hendricks / myspell sa "I
> still don't know why the Swedish OOo dictionary people do
> not enable compound support in the OOo Swedish dictionary.
> It seems a shame."

Ispell understøtter det vist også.  Det er bare ikke med i
"ispell-sv" og "myspell-sv", da jeg har klokket i det på et
tidspunkt.  Jeg vil prøve at få rettet op på fejlen inden
alt for længe.

> Borde man inte kunna splitta sammansatta ord som folk har
> lagt till och därigenom stödja 'compound support'. Finns
> det någon plan för det, eller vill ni att jag ska
> försöka..?

Jeg kan ikke helt se hvordan det vil hjælpe.

Lyder som et godt projekt.

Jacob
--
21 dage, 18 timer og 7 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061