Re: [LOCALE] dictionary feedback til openoffice

Claus Christensen skrev:

> Nogen der har overvejet eller allerede skrevet en patch
> til Jacob Sparre Andersens ellers udemærkede dictionary
> feedback, således der også medtages openoffices
> userdictionarys?

Jeg har overvejet det, men da jeg ikke lige kunne regne
systemet i hvor OOo lægger brugernes ordbogstilføjelser (og
var for doven til at kigge i kildeteksten), udsatte jeg
projektet.

Men en sådan udvidelse er meget velkommen.

Jacob
--
"Mon hun svarer snart?"                  -- Kristian Vilmann