GNU Gettext erfaringer søges

I forbindelse med mit GNU Gettext modul til Kylix og Borland Delphi, er jeg
meget interesseret i at komme til at snakke med en programmør, som har
erfaringer med at få programmer oversat med GNU gettext, som ved noget om,
hvordan man bør håndtere tekstdomæner, og som også ved, hvordan andre gør
det. Årsagen er, at jeg selv ikke føler mig erfaren nok til at tage
stilling til et par designmæssige spørgsmål omkring modulet, og dem vil jeg
gerne have styr på, inden jeg uploader projektet til SourceForge.

Ring evt. til mig på 70201241 eller send mig en e-mail på sslug@sslug,
hvis du mener at kunne hjælpe mig.

Hilsen,

Lars