Re: [LOCALE] Microsofts ordlistor

Lars Aronsson <sslug@sslug> writes:

> Det intressanta är det fritt tillgängliga språkmaterialet!

Er du sikker på at det er frit? Bare fordi det er tilgængeligt betyder
det jo ikke at vi må bruge som vi har lyst til.

> Visserligen är väl de flesta termerna tekniska ("filen kan ej öppnas")
> men ordförrådet kan ju utgöra ett lämpligt komplement till de
> befintliga nordiska ordlistorna.

Jeg har ikke kigget på listerne, men jeg tror også der er en chance for
at vi kunne finde anvendelse for dem, hvis de altså er frie.

.Henrik

--
"Done. For future reference - don't anybody else try to send patches as
vi scripts, please. Yes, it's manly, but let's face it, so is