Re: [LOCALE] OOo kan ikke stave?

Lars Aronsson skrev:

> Finns det någon "test suite" för stavningsordlistorna?

Ikke udover ordlisterne selv (hvor vi både har lister med
ord og med stavefejl).  De genereres automatisk udfra
kildeteksten ("<sprogkode>.source.gz") når jeg kører en
opdatering.  Jeg plejer at køre både de gode og de dårlige
ord igennem Aspell eller Ispell når jeg afprøver en ny
udgave, for at sikre mig at der ikke er fejl i processen,
men det er ikke noget jeg har fået automatiseret endnu.

Man kunne selvfølgelig lave en liste med fiktive, men
teknisk set korrekte, sammensatte ord til at afprøve
håndteringen af sammensatte ord.  (og en tilsvarende liste
med sammensatte ord der ikke er korrekte)

Jacob
--
"Mon hun svarer snart?"                  -- Kristian Vilmann