Re: [TEKNIK] OOo kan ikke stave?

Jacob Sparre Andersen wrote:

> [ XFUT sslug.locale ]

> Hvilken af dem?  "myspell-da-1.4.23"?
>
>  > men når jeg
>
> Det lyder som om du har fået fat i en anden ordbog end
> "myspell-da-1.4.23".

Næh, jeg bruger 1.4.24, men det skader vel ikke. Jeg har erstattet alle
forekomster af da_DK.aff og da_DK.dic, med dem fra myspell-da.1.4.24 og
problemet er stadig det samme.

da_DK.dic er jo blot en tekstfil og jeg kan se at "havebænk" ikke findes i
denne. Kan det passe at OOo ikke kan finde ud af at sammensætte navneord?
Er der andre der kan reproducere denne fejl?

Det værste er ikke at den ikke kender ordet, men at den foreslår noget der
er lodret forkert.

Thomas