Re: [LOCALE] ordlistornas källkod

Jeg skrev:

> Kildeteksten ligger og roder et eller andet sted på en af
> mine konti.  Den er i et RFC-2822-lignende format[1].

Så har jeg fået gravet kildeteksten frem og opdateret den
med en del af de rettelser jeg har fået ind i den siden
sidst:

   http://da.speling.org/filer/da.source.gz
   http://fo.speling.org/filer/fo.source.gz
   http://sv.speling.org/filer/sv.source.gz

Jeg mener at der stadig mangler en smule af kildeteksten til
både Dsdo. og til Fotr., så der kommer nok en opdateret
udgave senest på mandag.

Jacob
--
"Mon hun svarer snart?"                  -- Kristian Vilmann