Re: [LOCALE] Om at rette i installerede oversættelser

[...]

> Jeg har for eksempel det problem at jeg ikke har en færøsk
> oversættelse af Red Hats `up2date`, så jeg tager den binære
> svenske oversættelse og konverterer den klar tekst:

Jeg synes lige jeg vil indskyde at medmindre msgunfmt også regenererer
kildekodereferencer og kommentarer, vil jeg fraråde folk at bruge en
regenereret po-fil som grundlag for en ny oversættelse. Man kommer
måske til at mangle noget vigtigt. I stedet kan man tage en indfødt
.po-fil fra kildekodepakken. Men det ændrer selvfølgelig ikke ved at
ideen er god nok til husbehov.

--
Ole Laursen
http://www.cs.auc.dk/~olau/