Re: [LOCALE] mount win-drev ved login

On 9 Jan 2003, Søren Soltveit wrote:

> Jeg har nogle windows-drev jeg gerne vil mounte når jeg logger ind. Lige
> nu skriver jeg kommandoen "sudo mount /dev/hda1 /mnt/drives/c" i Extras
> => Preferrences => Sessions, men det virker ikke. Hvordan får jeg
> mountet mine drev rigtigt?

Hej Søren.

Det her har vist overhovedet ikke noget med lokalisering at gøre.
Du skulle tage at spørge på teknik-listen istedet.

Derudover er det en god ide at fortælle lidt mere om hvordan det ikke
virker: Hvilke fejl får du? Endelig er det altid en god ide at nævne
hvilken distribution man bruger.

Med venlig hilsen

Ole