Re: [LOCALE] Test-database design

On Sun, 5 Jan 2003 14:39:46 +0100 (CET),
Preben Mikael Bohn <sslug@sslug> wrote:

> Jeg mener at det må være i en af "stemme"-tabellerne (editions/changes). Når
> der er kommet tilstrækkeligt med stemmer mod et ord, skal det vel bare
> fjernes?

Endelig ikke. Så risikere man jo bare det dukker op igen. Desuden kan
det være man kan gætte, hvad ordet skulle have været, og senere tilføje
en tabel med dette.

> OK, jeg tror at vores opfattelse af reviewers er lidt forskellig. Jeg mener at
> der skal være to ting man skal kunne:
> 1) Tilføje nye oplysninger om hvert ord
> 2) Stemme om de givne oplysninger er korrekte
>
> Jeg regner ikke med at man fra start af ved noget om ordklassen. Det skal man
> tilføje senere hen. Og dernæst kan man stemme om det.

Hvis man lader folk indtaste det igen, i stedet for at stemme på det,
må man da opnå en mindre fejlprocent.

--
En særdeles kedelig .signature