Re: [LOCALE] Infokager, e-post og stilark til mozilla

> Men nu kan jeg ikke finde installationsvejledningen. Hvor
> kan jeg finde den?

Hent filen, og læg den et sted i dit filsystem (/tmp/landgdadk.xpi er en
mulighed).
Log ind som root (eller gud hvis brugeren med UID 0 stadig hedder sådan
på dit system), og kør `mozilla file:///tmp/langdadk.xpi`.
Svar ja til at du vil acceptere installation.
Log ind som alindelig bruger, gå ind i
edit/preferences/apperance/language (eller noget i den retning, jeg har
ikke en mozilla i nærheden) og vælg dansk fra listen over sprog.

.Henrik

--
Min signatur er taget på sommerferie.