Re: [LOCALE] Infokager, e-post og stilark til mozilla

Claus Hindsgaul <sslug@sslug> writes:

> Jo tak, jeg bruger den da. Men du skal ikke lave den for min personlige
> skyld.

Jeg bruger den jo også selv, så det er kun de 10 sekunder det tager at
lave en scp til www.sslug.dk der er i forskel, og det gør jeg gerne.

> Meningen er vel generelt at gøre den konsistente danske brugerflade
> tilgængelig for den almindelige bruger.

Det mener jeg også, men jeg ville gerne høre om der var nogen opbakning.

> Kan den officielle Mozilla-side ikke håndtere at have to danske
> dialekter tilgængelige:

Man kan jo spørge.

> Først da kan jeg se nogen mening med at du bruger din tid på at lave
> en helt dansk udgave.

Min personlige irritation over at skulle se den blanding af dansk og
engelsk var nok for mig. Hvis der så bare er et par personer mere der
kan glæde af det er et bare endnu bedre.

.Henrik

--
Min signatur er taget på sommerferie.