Re: [LOCALE] Infokager, e-post og stilark til mozilla

Thorbjoern Ravn Andersen <sslug@sslug> writes:

> Fra Team Gunnar?  Nej, men jeg har ikke opdateret i 14 dage oder so.

Det bør du måske prøve inden du begynder at bruge tid på at fejlsøge min
udgave.

> Jeg kan godt kigge paa det, men jeg kan intet love om hvornaar jeg kan
> melde tilbage.

Jeg har lagt lappen op på
  http://www.sslug.dk/~grove/mozilla_dansk/
sammen med både den originale og min version af oversættelsen og et
lille script der kan være til hjælp når man roder.

Fremgangsmåden er at dele lappen i nogen bidder, tilføje dem et af
gangen indtil fejlen viser sig, derefter kan man forsætte med at opdele
den bid der medførte problemet.
Der er naturligvis ingen grund til at tilføje den sidste bid, hvis de
andre har vist sig problemfrie.
Det er svært at se nogen begrundelse for ikke at halvere hver gang.
Selve delingen er lettest hvis man holder sig til at dele på filer sådan
at begge dele starter med 'diff -ur ...', så skal der nemlig ikke gøres
noget.
En (del-)lap tilføjes med cat lap-xyz | patch -p1, og derefter kan man
samle en ny xpi-fil med byg-xpi scriptet.

Både xpi-filer og jar-filer er i virkeligheden zip-filer, så den
originale xpi-fil (som lappen er lavet imod) pakkes ud med
  unzip langdadk-orig.xpi
hvorefter man skal ind og pakke fire jar-filer ud i bin/chrome
  cd bin/chrome
  for i in *.jar; do unzip $i; done (bash/zsh-syntax)

> Vides ikke.  Jeg laegger den lokalt og aabner derfra.  Det har virket
> foer, selvom det havde vaeret rart med en korrekt mimetype i serveren.

Jeg gør det samme, så det er ikke der problemet ligger.

.Henrik

--
Min signatur er taget på sommerferie.