Re: [LOCALE] Infokager, e-post og stilark til mozilla

Henrik Christian Grove wrote:
> I må gerne lade mig vide hvis I gør brug af min udgave, så jeg ved om
> jeg i fremtiden skal bruge tid på at lægge den frem.

Jo tak, jeg bruger den da. Men du skal ikke lave den for min personlige
skyld.

Meningen er vel generelt at gøre den konsistente danske brugerflade
tilgængelig for den almindelige bruger. Kan den officielle Mozilla-side
ikke håndtere at have to danske dialekter tilgængelige: 1) det eksisterende
dansk/engelske dialekt og 2) din dansk/danske dialekt? Først da kan jeg se
nogen mening med at du bruger din tid på at lave en helt dansk udgave.

Claus

--
Claus Hindsgaul
sslug@sslug