Re: [LOCALE] Infokager, e-post og stilark til mozilla

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Det er jo ikke så godt.
>
> Gør den officielle det samme?

Fra Team Gunnar?  Nej, men jeg har ikke opdateret i 14 dage oder so.

> Jeg har ingen ide om hvad fejl 239 betyder, og jeg har ikke adgang til
> en Mac så jeg kan fejlsøge. Det bedste jeg umiddelbart kan finde på at
> tilbyde er en lap du kan dele op, og se hvilken del der giver
> fejlen. Med omtrent halvering af lappen hver gang tog det mig en time at
> finde en fejl på den måde.

Jeg kan godt kigge paa det, men jeg kan intet love om hvornaar jeg kan
melde tilbage.

> Det kunne ikke skyldes det problem Frank har påpeget med mime-typen?

Vides ikke.  Jeg laegger den lokalt og aabner derfra.  Det har virket
foer, selvom det havde vaeret rart med en korrekt mimetype i serveren.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn