Re: [LOCALE] Infokager, e-post og stilark til mozilla

> Hvis der er andre derude der godt kan lide:
> 1. Mozilla
> 2. En konsistent oversat brugergænseflade

> så har I nu muligheden for at få mozilla til at bruge 'infokage',
> 'e-post', 'stilark' og 'kildetekst'. Det kræver bare at I henter min
> udgave af oversættelsen fra
>   http://www.sslug.dk/~grove/langdadk.xpi

Den virker; og  også med Mozilla 1.0 i windows.

Dog har sslug/apache sat den til "type text" så der sættes .txt på
i download. Skal se hvor den er gal i opsætniknen på apache.
Det virker også sammen med den nye LitleMozilla 1.1 theme.

Generelt meget godt oversat. Der er faktisk brugere der ikke
er så god til engelsk, og foretrækker danske menuer.

Kan man også let fjerne den værste oversættelser "infokage" ?
(yarghhh, den oversættelse vænner jeg mig aldrig til)

Der er også en oversættelse når man gemmer en frame/ramme i "denne ramme"
hvor der er  punktet "Vis Rammekilde".
Normalt er det kildtekst, så "Vis kildetekst" er vel nok ,
evt "Vis rammens kildtekst", men vi er jo i en menu for aktuel "ramme"
så den ekstra "rammens" kan vel i så fald undværes for at gøre det kortere.

PS.
Hvad er forskellen i mellem den officielle fra Mozilla, Gunnars
og denne ?
(jeg har ikke parallele installationer så jeg kan sammenligne)

--
mvh Frank Damgaard  | <s>http://home3.inet.tele.dk/frda/</s>